درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

نانازم تولدت مبارک

1392/9/9 13:44
347 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هر بار که ماه آخر پاییز می آید صدای پاهای کوچکت را در قلبم احساس میکنم، گویی فضا برایت تنگ شده است و دوست داری مثل یک ماهی در یک تنگ کوچک خود را به دریا برسانی. دریغ از آنکه، اگر چه دریا برای ماهی کوچولو پر از زیباییها و  پر از تجربه های جدید است اما پر از حیوانات عجیب و غریب است که ممکن است در عرض چند ثانیه آن را ببلعند.

بگذریم بزار برایت از زیباییها بگویم از دنیایی که دوست دارم آنقدر برایت رنگی کنم که هیچوقت یاد تیره گیهایش نیفتی آنقدر آرامش کنم که یاد سختی هایش نیفتی.

دختر کوچکم

دنیا یک راز است، رازی که در چشمان تو پنهان است و هرچقدر به چشمانت بیشتر مینگرم این راز را بیشتر میشکافم.

مامانی دوست دارم، تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیوشا
9 آذر 92 15:41
تولد دختر گلت مبارک شاد و سلامت باشی عزیز دلم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 20:27
تولدت مبارک عزیزم
مامان آوش و آویسا
11 آذر 92 12:40
عزیزم تولدت مبارک ایشاا... 120 ساله شی