درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

بدون عنوان

1392/7/4 23:17
197 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم در 20 ماهگیدخترم در 20 ماهگی

 

درنیکا در خانه مامانجون

دختر گلم چند وقتی بود که برات عکس نگذاشته بودم آخه تابستان سختی برامون بود مامانت که درگیر قبولی دکترا بود و بعد هم مهدکودک و اثاث کشی خلاصه با امید به خدا گذشت و نتایج خوبی هم داشت امیدوارم از این به بعد نیز خدا به ما کمک کند و زندگی خوبی را سپری کنیم.

شما دیگه بزرگ شدی گاهی فکر میکنم اونطور که باید و شاید به شما نمیرسم ولی باور کنم تمام سعیم رو میکنم و از تمام وقتم برای با تو بودن استفاده میکنم. دختر گلم شما کلمات زیادی میگی و جدیدا یادگرفتی و دست روی تصاویر کتاب میگذاری و میگی: این شیه؟  و من هم با حوصله زیاد بهت پاسخ میدم. کتاب خیلی دوست داری و من هم برات میخونم.

از مهدکودکت بگم، هنوز عادت نکردی و موقع رفتن بخصوص اگر من ببرمت گریه میکنی اونجا خاله های زیادی داری که تو فقط خاله نسرین رو دوست داری و اینطور که خودش میگه نمیزاری بیچاره جم بخوره همش دنبالشی نمیدون کی عادت میکنی؟ آخه تو که عاشق بازی عاشق به قول خودت نی نی ها هستی؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)