درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

دخترم 11 ماهگیت مبارک

1391/8/10 0:51
325 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم این روزها چقدر تند میگذرد انگار همین دیروز بود که چشمانت به این دنیا گشوده شد و صدای گریه ات گویی لالایی بود که خستگی 9 ماهه من را برطرف کرد و من نیز در حین هوشیاری اشکانم جاری شد و گونه های زیبایت را بوسیدم. دخترم اگرچه ورودت و شرایطت برایم کمی غیر منتظره بود و من ماهها گذشت تا توانستم به طور کامل نسبت به نگهداری فرشته کوچولوم مستقل باشم ولی هرچه میگذرد گویی تو جزئی جدانشدنی از وجود من میشوی، وقتی چشمان تیله ایت اشکی میشود بیقرارم وقتی صدایم میکنی "ماما"نفسم بند می آید خلاصه تمام حواسم تمام وجودم  پر شده از عطر وجود تو.

دخترم ماه دیگر ١سالت میشود، این روزهای پاییز مرا برده به سال گذشته آن زمانی که شما در دل مامانی بودی و تکانهایت آنقدر زیاد بود که گویی جایت کم است و در حال شکایت هستی به هر حال گذشت، و پاییز بهاری من به این دنیا پا گذاشت. 11ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

میثم
9 آبان 91 10:25
عالی بود مبارککککککککککککککککککککککککک
sodabeh
10 آبان 91 10:11
سلام خدا حفظش كنه من ازدختر شما خيلي خوشم مياد خيلي نانازه ماشالله
sodabeh
20 آبان 91 8:02
سلام خوبي
نميخواي درنيكا جشن بگيري
آخه 9آذر ماه محرم هست
زودتر بگير

سلام سودابه جان
نمیدونم چه کار کنم البته تولدش بعد از تاسوعا و عاشورا است البته قبلش میخوام ببرمش آتلیه ازش عکس بندازم
sodabeh
20 آبان 91 15:28
عكس بنداز منم ميخوام ببينمش به نظر من بهتره اگه ميخواي واسش جشن مفصل بگيريد بعدازصفر واسش جشن بگير
مامان رادمهر
27 آبان 91 10:19
عزیزم روز به روز داری ناز تر میشییییی
مامان رادمهر
28 آبان 91 12:18
مرسی عزیزم لطف کردی به ما سر زدی ممنونم منم خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم
مامان فاطمه
24 آذر 91 0:17
سلام عزیزم ماشالله هزار ماشالله یه گل قشنگت زیبا مینویسی اگه مایلی باهم لینک باشیم و دوست