درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

عکس العملهای درنیکا در 4 و 5 ماهگی

1391/2/12 12:08
626 بازدید
اشتراک گذاری

درنیکا خانم همچنان بغلی و یکدقیقه روی زمین بند نمیشه همچنان بازیگوش و خنده رو و عاشق بازیهای خشنه مثلا باید بندازیمش هوا یا این ور اون ورش کنیم تا بخنده خنده هاش بعضی اوقات ریسه و قهقهه است یه صدای مشکوکی هم همیشه از خودش درمیاره اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

خیلی فضوله همش میخواد همه چی رو بگیره کنترل تلفن و........

من و باباش و میشناسه ولی وقتی بغل غریبه میره اصلا غریبی نمیکنه تازه عاشق چهره های جدید و ادمای جدیده و چه بقال باشه چه قصاب اگر این و بغلش کنه خوشحاله هنوز نمیتونه بشینه ولی وقتی تو کریلش میخوابه تا نیمه بلند میشه همچنان دکترش دکتر فرزان تو فلکه سومه ولی دیروز یه دکتر جدید دکتر اخوی راد تو پاسداران بردیمش ببینیم چطوری و انتخاب کنیم.

درنیکا دو سه هفته ای هست که غلت میزنه و این کار هم خیلی دوست داره و روی شکمش میفته البته زود باید برش گردونی چون لجش در میاد.

درنیکا شیر خشک نمیخوره و وقتی من نیستم اکثرا پیش مامان مریمش و شیرم رو براش میدوشم وقتی بغل من و شیر میخواد پیراهن من و میکشه عاشق باباشه و اون و از من بیشتر دوست داره صداش و تشخیص میده و وقتی میگم بابات کو به طرفش برمیگرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس مامان باران
1 فروردین 92 11:05
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مامان ترنم کوچولو
7 اردیبهشت 92 9:31
سلام درنیکا جونم من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی به منم سر بزن اینم ادرس سایتم taranomtorkashvand.niniweblog.com