درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

دلشوره

1390/5/9 14:24
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چند روز پیش وقتی به آزمایشات غربالگری دقت میکردم متوجه شدم یکی از شاخصهام 6./. از حد نرمال کمتره خلاصه مامانت تا یک هفته گریه میکرد و به این فکر میکردم چرا دکتر به من نگفته بابات که به این کارای من عادت کرده گفت شاید مسئله مهمی نبوده و گرنه دکتر بهت میگفت نمیدونم ولی رفتم از آزمایشگاه هم پرسیدم گفت این یدونه ملاک نیست همه اینها با هم سنجیده می شوند و نتیجه غربالگری شما هم خوبه نمیدونم ولی هنوز دلشوره ام تموم نشده در صورتی که بابات انقدر باهام حرف زد ولی اون خودش هم میدونه که من به حرفاش گوش نمیدم و بازم کار خودم میکنم ولی میدونم هم تو رو با گریه هام و دلشوره هام اذیت میکنم هم بابات.

بگذریم دیروز رفتم پیش یه دکتر دیگه به غیر دکتر خودت ببینم اون چطوری بد نبود من هم از فرصت استفاده کردم و ازش خواستم برام سونو بنویسه اگه خدا بخواد چهارشنبه میرم سونو دکتر فرزانه، امیدوارم همه چیز خوب باشه تا یکم دلشورم کم بشه.

راستی خیلی ناقلا شدی و تکون میخوری منم خوشحالم از اینکه تکونهای تو رو حس میکنه، فکر کنم شیطنتت به بابات رفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)