درنیکادرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

درنیکای مامانی و بابایی

سکسکه

1390/8/8 20:08
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی خبرا زیاده دو سه روزی بود که کم تکون میخوردی اخه ماشالله جدیدا خیلی شیطون شدی و دل روده مامان و با تکونات بهم میزی دیروز رفتم سونو گفت مشکلی نداری البته خودم فکر کنم بخاطر سردی هوا بود آخه تازه هوا سرد شده بود و تو عادت نداشتی البته الان بابایی کل خونه را بخاطر من و تو گرم کرده هوای بابایی رو داشته باش خیلی دوست داره بابا از الان یه چیزایی میگه که من بهت حسودیم میشه ههههههههههه نه بابا شوخی میکنم راستی سونو هفته شما رو دو هفته جلوتر گفت البته بگذریم از اینکه مامانی کمی نگرانته ولی چه عیبی داره حتما دخملم قد بلند دیگه این ماه آخر نمیخوام به خودم نگرانی بدم خدا خودش یه نی نی سالم به من میده. خللاصه که مامانی تو این نه ماه تخصص زنان زایمان و کودکش و گرفت. راستی بریم سر اصل مطلب یک ماهی که تو دل مامانی سکسکه میکنی سکسکه هات خیلی با مزه ان دل مامانی هی تکون میخوره قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
21 آذر 91 16:10
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی



سلام عزیزم من 5 دادم